Avio karte
Avio karte za letovanje na rate
Sve avio karte na jednom mestu.
Najpovoljnije avionske karte za ceo svet uz mogućnost odloženog plaćanja čekovima građana. Rezervišite odmah, platite kasnije. Najbolje ponude i popusti. Niža cena i ušteda.
Low cost letovi i promocije.
Uz pomoć 750+ AVIO kompanija kako komercijalnih, tako low cost – Wizz air, Ryanair, Easy jet, AirSerbia, Etihad, Turkish Airlines, Qatar Airways, Air France, Lufthansa, Alitalia, Swiss i drugih, pronaći ćete upravo kod nas avio karte do svih svetskih destinacija.
Rezervišite i preko 400.000 hotela širom sveta kao i transfere sve na jednom mestu.
Avio prevoz, hotel, transfer, sve na jednom mestu brzo i efikasno.
Pozovite nas ili pišite i omogućite da pronađete i rezervišete let i hotel za destinaciju i period koji vama odgovara.
Rezervacijom na vreme štedite novac. Nema skrivenih troškova.
Brzo, lako, povoljno, letovi iz Niša, avio karte iz Beograda.
Avio karte na rate – Direktni letovi iz Niša
Planirate letovanje? Iskoristite direktne letove iz Niša do popularnih turističkih destinacija! U saradnji sa vodećim avio kompanijama poput Wizz Air, Ryanair i Air Serbia, omogućavamo vam brzo, povoljno i udobno putovanje. Rezervišite na vreme i uživajte u bezbrižnom letu do vaše idealne destinacije!
Avio karte za ceo svet na jednom mestu
Avio karte na rate: Koje sve klase karata postoje?
Avio kompanije koje promovišu Lowcost letove (jeftiniji letovi, odnosno najpovoljnije avio karte) imaju samo ekonomsku klasu, dok neke druge avio kompanije nude veći broj klasa (najčešće za letove na dužim relacijama).
U većini aviona postoje 3 klase karata:
- Ekonomska klasa
- Biznis klasa
- Prva klasa
Ono što je bitno da znate jeste to da svaka avion i avio kompanija nemaju identična sedišta i potpuno iste usluge u izabranoj klasi. Dimenzije avionskih sedišta, razmak izmedju istih, luksuz koji ide uz pojedina mesta, kao i nivo usluga koje prate odredjenu klasu, razlikuju se od aviona do aviona, odnosno zavise od toga koju kompaniju izaberete. Još jedan vrlo bitan faktor jeste i dužina leta.
Uglavnom se klase u avionu razlikuju po broju putnika, njihovoj zahtevnosti, vrsti usluge, količini prtljaga, obrocima, dimenzijama sedišta i komforu, ali i organizovanim propratnim aktivnostima na letu.
Ekonomska klasa
Najveći broj putnika putnika uglavnom biraju ekonomsku klasu, i ovoj klasi je prilagođena većina prostora putničke kabine. Veliki broj putnika na ovoj klasi zahteva i veliki broj posade (stjuardese) s obzirom na broj putnika koje treba uslužiti. Svo uslužno osoblje u putničkoj kabini aviona najčešće započinju svoju karijeru upravo na ekonomskoj klasi, kako bi se odmah na početku susreli sa velikim brojem putnika i njihovim zahtevima, i tako naučil da se što bolje organizuju tokom letova.
U ovom delu aviona sedišta su standardnih dimenzija, delimično se obaraju i poseduju prostor za noge standarde veličine, odnosno legroom. Seat pitch predstavlja razmak između susednih sedišta, a svako sedište ima odgovarajuću širinu.
Ovi elementi se mogu razlikovati u zavisnosti od toga da li se radi o regionalnom (kraćem letu), ili interkontinentalnom (dužem letu).
Sedišta koja imaju veći medjusobni razmak jesu ona u redovima pored izlaza za evakuaciju, i ona se ponekad mogu dodatno naplaćivati. Putnici na ovim mestima bi trebalo da budu sposobni da otvore ova vrata u slučaju evakuacije.
Ekonomska klasa se u većini slučajeva nalaze u zadnjem delu putničkog kabinskog prostora, dok je kod manjih aviona smeštena u prednjem. Kod aviona koji se koriste za čarter letove cela putnička kabina je konfigurisana kao ekonomska klasa i uslovi za sve putnike su jednaki.
Šta sve možete očekivati na letu u ekonomskoj klasi?
Usluga koju ćete dobiti u avionu zavisi od toga kojom kompanijom putujete i razlikuju se od kompanije do kompanije. Putnicima su na raspolaganju inflight magazini (koji najčešće promovišu usluge avio kompanije ili neki od svetski poznatih listova), a u zavisnosti od kompanije mogu imati i monitor na sedištu ispred kako biste uživali u multimedijalnom sadržaju. Ovi sadržaji služe da vam let bude što prijatniji i kako biste “skratili” vreme leta.
Putnicima je namenjen stanadardni obrok i piće, koji takođe zavise od dužine leta i avio kompanije. Što se tiče kratkih letova, putnici obično dobiju kafu, sok, neki keks ili kikiriki, a ponekad i sendvič. Malo duži letovi podrazumevaju i obrok, koji može biti topao ili hladan obrok. Što se tiče dužih letova, oni podrazumevaju sadržajnije i raznovrsnije obroke, a nekada i više obroka koji se služe tokom leta.
Kada je reč o lowcost kompanijama, koje nude samo sedišta na ekonomskoj klasi, obroci se posebno naplaćuju i biraju iz kompanijskog menija, a ponekad je moguće unapred poručiti jelo pre leta putem interneta ili prilikom čekiranja leta.
Ekonomska plus klasa
Sve veći broj avio kompanija, pored tri osnovne klase, nude još jednu klasu, koja je zamišljena kao međuklasa – restriktivna biznis ili povlašćena ekonomska klasa. Ovu klasu najčešće nazivaju Premijum ekonomska, ili Ekonomska plus klasa. Avio kompanije koje su je uključile u svoju ponudu jesu Air Canada, Air France, British Airways i Cathay Pacfic i druge. Putnici ove klase na aerodromu imaju privilegije koje ima biznis klasa, što znači i mogućnost više prtljaga, korišćenje tzv fastpass šaltera (brzih šaltera) ili aerodromskih salona i prostorija za druženje. Osim ovih pogodnosti, putnici na ovom letu imaju veći komfor pri letu. Njihova sedišta su većih dimenzija i udobnija su u odnosu na sedišta u ekonomskoj klasi. Najčešće su opremljena utičnicama za USB i elektronske uređaje, imaju i ekrane za prikazivanje sadržaja iz avionskog multimedijalnog sistema. Hrana u ovoj klasi je takođe raznovrsnija.
Biznis klasa u avionu
Avio kompanije koje u svojoj ponudi imaju prvu klasu, biznis klasa predstavlja klasu srednjeg ranga. Klasa najvišeg ranga, odnosno prva klasa, nije toliko česta pojava, pa je u mnogim avio kompanijama biznis klasa je uglavnom najluksuznija.
Sedišta u ovoj klasi poseduje drugačiju konfiguraciju i dimenzije u odnosu na ekonomsku klasu. Sedišta su većih dimenzija, šira su i udobnija, veći je i razmak između susednih sedišta, kao i veći razmak između redova.
Biznis klasa je uglavnom smeštena u prednjem delu kabinskog prostora aviona, i od ostatka je odvojena zavesom ili vratima. U manjim avionima se može nalaziti i pozadi. Sedišta u ovoj klasi kod velikih avio kompanija i u većim avionima imaju mogućnost obaranja do 180 stepeni (lie-flat set). Putnici u ovoj klasi imaju raznovrsniji izbor zabave tokom leta i posebnu audio – video opremu u sedištima ispred sebe.
Obroci koji se služe su višeg kvaliteta, obroci su servirani u visokokvalitetnom posuđu i sa klasičnim escajgom. Pored predjela, glavnog jela i dezerta na keramičkim tanjirima, ovde takođe služe i penušava vina!
Prva klasa u avionu
Samo mali broj avio kompanija, kao što su Air France, American Airlines, Etihad Airlines, JAL, Singapore i još nekoliko njih, se mogu ponositi time da svojim putnicima nude i najluksuzniji vid prevoza. Ova sedišta su naravno i najskuplja.
First Class, Executive class, Premium Class i Luxury Class su najčežći nazivi za ovu klasu. Ona je moguća jedino u velikim avionima gde postoji dovoljno mesta za posebna sedišta izolovana kabinama.
Sedišta u prvoj klasi često prate najnovije tehnologije. Ova sedišta imaju mogućnost rasklapanja pod uglom od 180 stepeni i na jednostavan način se pretvaraju u pravi krevet. Poseduju posebne pregrade sa zasebnim audio – video uređajima i priključcima za internet i lap top.
Šta možete očekivati na letu u prvoj klasi?
Prednost ove klase je što možete uživati u potpunoj izloaciji i odmoru. Hrana koja se služi u ovoj klasi pripremaju najbolji svetski kuvari koji rade za aviokompanije.
Putnicima se obroci služe prema raznovrsnom meniju koji je vrlo pažljivo odabran. Uz redovna posluženja, putnicima je na raspolaganju otvoren bar sa najraznovrsnijim pićima.















Dozvoljeni ručni prtljag kod avio kompanija
AirSerbia
- mala kabinska 4 kg dim 40x30x20 cm
- velika kabinska 8 kg dim 55x40x23 cm
Wizz Air
- mala kabinska 40x30x20 cm (max 10 kg)
Ryanair
- mala kabinska 40x20x25 cm
Zašto kupiti avio karte na rate preko agenta?
Budući da su cene avio karata visoke, svaki putnik bi želeo da sazna kako da leti jeftino i sigurno. Bezbroj je primera grešaka neiskusnih putnika kod kupovine avionskih karata. Dešava se da putnici sami kupe karte, ali ne i prtljag, pogrešno unesu ime i prezime, da zaborave da se čekiraju , da odštampaju boarding pass i slično. Takođe, u želji da prođu jeftinije ne obrate pažnju na uslove prodaje tj. tarifu po kojoj se kupuje avio karta, uslove presedanja na aerodromima širom sveta (da li je potrebna tranzitna viza )… Zahvaljujući našem stručnom osoblju uštedećete i do nekoliko hiljada dinara i sačuvati sebe od potencijalnih problema prilikom kupovine karte i eventulnih nakanadnih problema kod aerodromskih procedura .
Kada govorimo o cenama avio karata postoje neke stvari na koje Vi kao putnici možete da utičete , a tiču se vaše odluke u kom trenutku ćete kupiti kartu i u kom periodu ćete putovati što utiče na cenu karte. Dobro je početi proveravati ponude već par meseci pre planiranog putovanja. Ako postoje last minute jeftini letovi, u većini slučajeva rezervisanje avio karte unapred daje veću šansu da će ista koštati manje. Zašto? Zato što su popularne avio kompanije svesne da će putnik koji mora otputovati u određeno vreme platiti mesto u avinu bez obzira na cenu. Cene karata i ponuđene promocije najviše zavise od perioda putovanja . Npr. uzaludno je nadati se promociji tokom letnjeg perioda, Božića-Nove godine ili Uskrsa. Za ove periode putovanja najbolje se za kupovinu karte odlučiti što ranije. Ako se radi o nekom drugom periodu u toku godine, tu već možete da naletite na razne pogodnosti. Najbolje bi bilo da budete ukoliko je to moguće fleksibilni što se tiče datuma putovanja kako bi ste mogli da se prilagođavate povoljnijoj ponudi. Možda će atraktivna promocija biti dostupna samo dan nakon što ste planirali polazak. Promocije su idealalan trenutak da ustedite na kupovini avio karata, a ko će Vam bolje ukazati na to do naši iskusni aagenti prodaje. Ponuda je vremenski ogranicena, a pored toga broj jeftinih karata odnosno broj avio karata koje se prodaju po promotivnoj ceni je ogranicen. Iskoriste trenutak i napravite besplatnu rezervaciju i osigurajte vasu promotivnu cenu.
Praćenje odabrane avio kompanije oduzima mnogo vremena, zato je najbolje da taj posao prepustite nekom ko ima višegodišnje iskustvo u kupovini avionskih karata različitih avio kompanija kao što su naši agenti prodaje avio karata.
Avionske kartze niskobudžetnih avio ( low -cost) kompanija kao što su Norwegian, Easy Jet, Eurowings, Ryanair, Wizz Air i NIKI itd. nude avio karte po nižim cenama nego konkurencija ali su i uslovi prodaje i putovanja znatno drugačiji.
Naše osoblje je tu da Vam predoči alternative koje postoje da se Vaše putovanje realizuje i koje su prednosti i mane svake alternative. Da li je reč o Low -cost ili komercialna avio kompanija , koja bi alternativa bila za prtljag i da li je uračunat u cenu karte ili ne , ukoliko nije uračunat koje bi alternative bile za kupovinu prtljaga, da li Vam je za presedanje potrebna tranzitna viza , itd. Ukratko rečeno odnos svih parametara (vremena leta, trajanja leta, da li ima presedanja , aerodroma sa kojih se leti itd.) spram cene koju treba da platite za kartu, Vaše je da donesete odluku.
Problemi se mogu javiti ako postoji presedanje.Tu se vidi prednost kupovine karata preko turističke agencije. Obavezno proverite gde presedate i da li vam treba tranzitna viza za tu zemlju. Na primer, dešavalo se da klijent kupi kartu do Amerike sa presedanjem u Kanadi, a da pritom ni ne zna da mu treba tranzitna viza za Kanadu.
Zahvaljujući našem stručnom osoblju možete da uštedite čak i do nekoliko hiljada dinara prilikom kupovine avionskih karata. Obratite iskusnoj osobi jer je to od ključnog značaja da ne bi ste došli do eventualnih neprijatnosti.